Lietuva, laivų remontas


Besibaigia trečia savaitė karantino, o galo dar nesimato. Sąlygos priešingai, vis griežtėja ir griežtėja - ateinantį savaitgalį uždaromi visi šalies miestai, kaukė pasidaro nebe rekomenduotinas, o būtinas buvimo viešoje erdvėje atributas. Aš neapsimesiu itin pilietišku žmogumi - dabar tapo norma visiems sakyti stay home - be safe - mėnesį laiko nekeliant kojos iš namų realiai gali nuvažiuoti protas. Dėl to, vaikštau visur kaip vaikščiojęs, nors mūsų kompanija dėl karantino ir sumažėjo.

Bet grįžkime prie šiandienos temos - laivų remonto gamyklos, kurios nuotraukas vieną dieną reiktų parodyti - daug kas ją žino, dar daugiau žmonių ramiai pravažiuoja pro šalį. Čia galima rasti ne vieną pusiau apleistą eksponatą, kurių Lietuvoje beveik nepamatysi (norom nenorom prisimeni prieš pora metų lankytą apleistą laivą Latvijoje). Bevaikštant po laivus neapsiėjo be nuostolių - sulūžo mano pagrindinio štatyvo Velbon ULTRA TR 563D koja, gavau užsakinėti naują štatyvą, o tai malonumas ne pigus. Bet laikui bėgant įpranti prie to, kad exploration principe generuoja vien nuostolius.

Gamyklos teritorija gi atrodo taip

Jos pažiba - didelė barža, kuri čia jau ilgai stovi

Barža vadinasi Atlantas (kaip tik neseniai perskaitinėjau Ayn Rand, jei kas žino)

Greta jos - keletas mažesnių laivelių

Ant kai kurių iš jų galima užsilipti

Vidus jų atrodo taip

O čia - kabina

Iš arčiau

Daugiau pusiau naudojamų, pusiau apleistų laivų galima rasti pakrantėje

Pats įdomiausias jų atrodo taip

Nepasakyčiau, kad čia naudojama

Nors ir yra paliktas laivo tvarkymo grafikas

Įdomiausia jo dalis - didžiulis variklis, techninėje dalyje

Greta - paardyta skydinė

Variklis iš kitos pusės atrodo taip

Matosi didžiuliai stūmokliai

Kas čia iš karto krenta į akį, tai ši greičio valdymo svirtis

Užrašai visi rusų kalba

Bet neapsigaukite - variklis pagamintas ne TSRS, o Vokietijoje

Greta variklio dar galima rasti tokią turbiną

Daugiau prietaisų

Grįžtant prie variklio ir skydinės

Greta didžiojo variklio skyriuje galima rasti dar du, mažesnius

Gretimas atrodo taip

Dar viena pirmojo nuotrauka

Greta šio galima rasti dar vieną, žemsiurbę

Ar kaip ji ten vadinasi, kas nusimanote technikoje - parašykite

Pavadinimas kaip niekada originalus - "Nemuno 7"

Gamintojams fantazijos netrūksta, nieko nepasakysi

O čia - šio keisto laivo dyzelinis variklis

Nors čia gal tiesiog dyzelinis generatorius, ne variklis

Skydinė, pabaigai

Ačiū už dėmesį ir gero ilgojo savaitgalio 🙂 Nors ir tarp keturių sienų.

Daugiau straipsnių

Komentarai

  1. Žilvinas parašė:

    Ar čia pajūrio pusėje ar čia kažkur prie Nemuno? Būtų labai įdomu aplankyti kol dar atovi, gal galetumėte pasidalinti lokazija?

  2. Eva Shinoda parašė:

    Autorius matomai padare klaida: Autorius sake kad barza vadinasi Atlantas bet ant sono pavadinimas ALANTAS Nebent pats rado koki tai popieriu ar dokumenta kuris raso tikraji barzos - laivo pavadinima. 🙂 Atsakant I klausima Tai taip zemsiurbe ir vadinasi. Del statyvo Ech ne pirmas ir ne paskutinis. O malonumas ir geresnis kadras visada kainuoja Kam suplesytas kelnes kam suluzusi statyva. Sekmes tolesniuose nuotykiuose Buk sveikas!

  3. Volode parašė:

    "Pasivažinėjau per Google Maps" ir radau tą vietą.. Žinoma per 8 metus galimai pasikeitė, nėra Top Secret objektas, bet manyčiau teritorija turėtų būti saugoma. 🙂

    1. Mantas parašė:

      Labiau pajūrio pusėje ar prie Nemuno kažkur tais?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *