Sveiki visi. Šiemet ilgai lauktas pavasaris prasidėjo nuo tragedijos - Rusijos invazija į Ukrainą sukrėtė visą civilizuotą pasaulį. Nežinau kaip jūs, bet aš tą karą išgyvenu pakankamai sunkiai, ypač skaudu būna matyti savo draugų instagramuose degančius namus ir Charkovo rajonus, pavirtusius pelenais. Karas mažiau nei 500 km nuo mūsų atstumu parodė, kad mūsų įprastos problemos yra tokios smulkios ir nereikšmingos, kad net nevertos paminėjimo. Dėl to pastaruoju metu nieko neskelbiau nei į puslapį, nei į Instagram - skelbti kažką iš diggo, kai Ukrainoje dega miestai, atrodė nepriimtina ir net kažkiek šventvagiška.
Bet gyvenimas nestovi vietoje, nori nenori reikia judėti toliau - pamažu atnaujinome keliones Lietuvoje bei užsienio kelionių planavimą. Po paskutinės kelionės į Čekiją/Lenkiją/Vokietiją dar kartą apsilankiau Prahoje, palandžiojau po jos požemius, taip pat grįžau prie Rumunijos kelionės organizavimo. Šis straipsnis gi bus tiems, kurie neseka projekto Facebook'o - visos nuotraukos jo sekėjams bus jau matytos. Čia surinkau apleistus traukinius bei jų remontui skirtą infrastruktūrą iš paskutinių dviejų kelionių į vakarų Europą. O tuo pačiu paskelbsiu dar dvi vietas iš senesnių kelionių.
Pradėsime nuo traukinių cecho Vokietijoje
Kažkas jau Instagrame spėjo paklausti ar tai netyčia ne muziejus
Ne, kolegos, tai tikrai ne muziejus
Paprastas cechas miesto pakraštyje
Skirtas jis, kiek suprantu apie tokius dalykus, traukinių ir vagonų plovimui
Bėgiai čia įrengti ant tokių metalinių konstrukcijų, skirtų nutekėti vandeniui
O po jomis - rezervuarai, kuriuos vėliau, matomai, išpumpuoja
Dėl to prie pačių traukinių, deja, paprastai neprieisi
Kolega
Sekantis cechas bus traukinių remonto, iš Lenkijos
Jame - keli tvarkomi vagonai bei lokomotyvai
Yra kaip jau sutvarkyti
Sutvarkytas vagonas iš arčiau
Užsukime į jo kabiną
Tvarkomas salonas
Grįžimas į cechą
Yra taip ir tie, kuriuose darbai dar neprasidėjo
Šitas ruošiamas dažyti
Kambarys su staklėmis
Staklės, viduje
Paskutinis žvilgsnis į cechą
Sekanti vieta bus muziejaus traukiniai, pirmą kartą lankyti 2018-tais
Vieta per šiuos metus pasikeitė nedaug
Dar vienas garvežys
Ir dar vienas
Arba taip
Kitokios formos
Bevaikščiodami užklydome į patį depą
Anksčiau čia būta muziejaus, dabar - velnias žino
Užsukome pro atviras duris
Ir radome cechą su traukiniais, visą pramirkusį lašančio vandens
Abejoju, ar aktyviame muziejuje viskas būtų taip palikta
Bet kadangi depe pastebėjome daugiau žmonių, tyliai pasišalinome
Pakeliui atgal
Dar daugiau traukinių, pabaigai
Pabaigsime su dar vienu lokomotyvų kapinynu, pirmą kartą lankytu dar 2015-tais
Per šiuos kelis metus čia niekas nepasikeitė
Išliko tie patys manevriniai šilumvežiai
Dar vienas
Vieno iš jų kabinoje
O čia - standartiniai lenkiški dyzeliniai šilumvežiai ET22
Kabina jų atrodo taip
Kolega nusprendė nusifotkinti
Variklių skyrius
Valdymo skydas, pabaigai
Papildyta 2022.08.19
Vaikščiodamas po savo nuotraukų archyvą radau dar pora vietų, kurios labai gerai tiktų prie šios temos - traukinių kapines Lenkijoje, netoli Krokuvos bei paliktus senus garvežius Vokietijoje. Dėl nuotraukų prašau labai nespardyti - šios darytos 2016-tais metais.
Krokuvos traukinių kapinynas atrodo taip
Dalis jų - jau išgrafitinti
Vagonų vidus atrodo taip
Arba taip
Sėdynės
Dar daugiau
Per čia galima praeiti į kitą vagoną
O čia - palydovo kambariukas
Kolega koridoriuje, prieš pasišalinant
Išėjimas iš vagono
O šiuos gražuolius apleistus garvežius lankėme per 2017-tų Europos kelionę. Nuotraukos gavosi nelabai, nes tuo metu, kiek pamenu, buvo tiesiog tragiškas apšvietimas.
Garvežiai atrodo taip
Arba taip - iš arčiau
Sprendžiant iš visko, čia yra pokariniai modeliai
Garvežio charakteristikos
Kadangi teritorija stipriai apaugus krūmais, geriau visa tai atrodytų iš drono
Vienoje nuotraukoje nepavyks parodyti viso maštabo
Matosi apleista geležinkelių infrastruktūra
Garvežio katilas, pabaigai
Ačiū už dėmesį.
O kad visi tuktukai isvaziuotu i trasa 😀