Apleisti Lenkijos lokomotyvai


Kiek save prisimenu, traukinius mėgau visada. Nuo pat jaunystės man patiko dideli, masyvūs, dundantys sąstatai ir nuo geležinkelio bėgių dvelkiantis kreozoto kvapas. Dėl to ir dabar esu neabejingas apleistiems traukiniams - gaila, kad tokių vietų Lietuvoje praktiškai neliko. Užtat, Abchazijoje ir Lenkijoje jų prisižiūrėjau per akis - ypač Lenkijoje, kur praeitos kelionės metu aplankėme ne paprastų vagonų, o apleistų lokomotyvų kapinyną.

Įsivaizduokite - Lenkijos geležinkelis, netoli nuo remonto depo pūna traukiniai. Daugiausiai čia - dar niekur nematyti lenkiški dyzeliniai šilumvežiai ET22, kurių čia gal 40-50, sustatyti glaustomis eilėmis, bei manevriniai šilumvežiai SM42, sustumti į vieną gretimą geležinkelio liniją. Tarp traukinių pasivaikščioti nesunku - svarbu tik vaikščioti atsargiai ir per daug nelįsti į akis nei apsaugai, nei prie depo vaikštantiems darbininkams. Tą išsiaiškinome savo kailiu, jau grįždami per Lenkiją namo, nusprendę apsistoti nakčiai prie apleistų traukinių ir dėl to gavę pabendrauti su ginkluotu Lenkijos geležinkelių "specnazu".

Nuotraukų galerija

Daugiau straipsnių

Komentarai

  1. Ramūnas parašė:

    Nuotraukose nesimato nė vieno dyzelinio 2ТЭ116 nei TEM2. Nuotraukose matomi elektrovežiai ET22, gaminti lenkijos gamintojo Pafawag, bei manevriniai SM42, gaminti lenkijos gamintojo Fablok(wikipedia duomenys)

    1. Pamiršta.lt parašė:

      Tikra tiesa. Straipsnį pataisiau, ačiū už pastabą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *